April 28, 2010

Aku Mahu Aku Yang Dulu


Aku mahu aku yang dulu

Aku bosan dengan aku yang sekarang

Aku jemu, penat, lelah

Apa sudah jadi dengan aku?

Sesak bagai tiada udara

Gelap bagai tiada cahaya

Lemah...layu tidak berbaja

Cis!

Mana perginya aku yang dulu?

Aku tersesat di ruang rasa

Kerana menurut amukan jiwa

Membawa rasa kecewa

Tuhan… tolong

Aku tidak rela begini

Jadi hamba nafsu nafsi

Mengusir kewarasan mata hati

Beremosi….sepi…

Aku mahu aku yang dulu

Keliling aku bahagia

Di sisi aku tawa

Dihiasi warna ceria

Nyah lah duka

Pergilah hiba

Kerana aku rindu

Kerana aku mahu

Aku yang dulu

2 comments:

ibtihaj said...

"aku mahu aku yg dulu"
saudari, carilah dan teruskn pencarian akan apa sebenarnya yg dicari...usah biarkan sahaja perasaan itu berlalu tnpa diberi penawar krn dibimbangi kita keciciran gerabak kebahagiaan...pastikan hidupmu pd hari ini lebih baik dari semalam...dan besok lebih baik dari hari ini.mg peroleh kejayaan!

Azni Aziz said...

ibtihaj - terima kasih di atas pandangan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails