April 16, 2010

Slot Akasia : AdaMaya




Psstt.... korang layan tak citer AdaMaya yang tengah main kat slot Akasia setiap Isnin hingga Khamis kul 6.30 ptg till 7.30 mlm di TV3. Citer dia cukup ringan dan menarik. Jalan citer dia buatkan aku tak sabar nak tengok episod-episod seterusnya. Kalau korang nak tau citer ni versi drama filem I’m Not Single. so bagi sesape yang dah tengok filem ni tau la lebih kurang jalan citer drama nih.

Aiii suka giler la citer ni! Tak tau nak describe cam ne perasaan bila tengok citer ni. Rasa hari-hari aku penuh bermakna (statement poyo!). Kalau aku dipaksa kawen macam dalam citer ni pun tak kisah andai dapat laki macam Adam. Wakaka…

Selain jalan citer dia, lakonan pelakon dia pun boleh tahan. Terutama Sein.Dia pegang watak Adam. Jatuh cinta dengan lakonan dia. Rasanya Sein lagi best pegang watak ni dari Farid Kamil. Sorry ye Farid. Oh ya, bagi yang tak tau Farid hero dalam filem I'm Not Single. Cuma aku tak suka dengan watak Dani sebab ia dilakonkan oleh Faizal Yusof. Cam tak sesuai jer Faizal bawa watak mamat selenga. Dia lagi sesuai bawak watak serius.

Pastu yang buatkan citer ni best lagi sebab lagu tema dia. Melodi, lirik dan suara pelantun lagu nih memang terus menusuk kalbu lah wa cakap lu. So, untuk peminat drama
bersiri ni, aku dedicate kan lagu ni untuk korang yer.


Nah, ni aku siap salin balik lirik lagu nih untuk korang.


Yang Terindah by Dakmie

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

3 comments:

Nana Idros said...

suka cerita ni gak. lagu dia pun best. saya suka :)

Azni Aziz said...

nana-betul..betull...betulll

.::WaNiE::. said...

suke tengok lisa
oh cantik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails