March 23, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100


Apa aku nak buat kalau diberi duit RM 100?

Jawapannyer, aku nak belanja sorang member yang bertuah makan di Restoran Krathong. Tom Yam dia perghhh best giler! Sambil tulis entri ni meleleh air liur aku teringatkan aroma Tom Yam dia. Bukan Tom Yam jer, pendek kata semua makanan dia sedap lah! So, aku rasa member yang bertuah tu ialah Budak Ni. Kenapa aku nak ajak dia, sebab dia dah bagi aku RM100, so aku tak nak la tamak kan, aku bagi la dia makan plak. Win-win situation lah, jadi tak ada sape yang rugi kan?He..he... (ini bukan statement pikat hati juri yer, ikhlas tau!)

Oh yer, sesapa yang berminat nak join contest ni sila klik SINI

5 comments:

.::WaNiE::. said...

waaa ini kire rasuah niii

p/s : bawak aku sekali yep cukup tu satus hahahahha

Unknown said...

bessni saper nak kasik RM100kan hehe

good luck to u

Lelaki Ini said...

uh, ini cobaan untuk memberi rasuah ni.. ;p

tQ for joining & good luck..

p/s : tang blanje makan tu akan dipertimbangkan ;p

Azni Aziz said...

Lelaki ini...mana ada rasuah, sharing is caring :)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails